Από ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ

montelo1

Τα είχε όλα. Φως, πλούτη, ομορφιά, δημοσιότητα. Ήταν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Φωτογραφίσεις, η έπαυλη του Χιου Χέφνερ, συμμετοχή σε ταινίες, παρέα με τους πιο πλούσιους άνδρες του Λονδίνου και του Λος Άντζελες. Πόσο γεμάτη ένιωθε από όλα αυτά; Καθόλου, όπως συνειδητοποιεί και διηγείται σήμερα, σε μια συνέντευξη – πραγματική κατάθεση ψυχής στη Mirror.

Ο λόγος για το πρώην πια κουνελάκι του Playboy, Brit Kerri Parker.

Kerri-Parker

H 30χρονη Kerri τον προηγούμενο Φεβρουάριο διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο και εσπευσμένα μπήκε στο χειρουργείο. Όλοι έλεγαν ότι δεν είχε ελπίδες, όμως σαν να σώθηκε από θαύμα! Η εγχείρηση πήγε πολύ καλά και η Kerri αμέσως μόλις ξύπνησε ήταν ένας πραγματικά άλλος άνθρωπος!

Το pentapostagma.gr μεταφέρει τα λόγια της Brit Kerri Parker που συγκλονίζουν: «Νόμιζα ότι το νόημα της ζωής ήταν όλα αυτά. Πλέον άλλαξα και ευχαριστώ το Θεό για το δώρο που μου έκανε. Μετά την εγχείρηση ήταν σαν να μου έκανα μεταμόσχευση μυαλού! Απολαμβάνω το να μένω σπίτι περισσότερο από καθετί στον κόσμο. Οι γεύσεις μου φαίνονται καλύτερες, εκτίμησα πιο πολύ τους φίλους και αντί να βγω για ένα ποτό, προτιμώ ένα φλιτζάνι τσάι».

Kerri-Parker-and-Hugh-Hefner

«Ο καρκίνος με έκανε να δω τη ζωή εντελώς διαφορετικά και να συνειδητοποιήσω τι πραγματικά έχει αξία σε αυτή τη ζωή. Είχα χάσει το νόημα. Πλέον μπορεί να κάθομαι στον καναπέ μου και να βλέπω τηλεόραση και να είμαι ευτυχισμένη. Η ευτυχία δεν κρύβεται στη λάμψη του ψεύτικου κόσμου των περιοδικών, αλλά μέσα μας!», λέει χαρακτηριστικά το πρώην μοντέλο.

